NUR HAZIQAH BINTI MOHD ZIN

Sunday, March 4, 2012

TENTANG RASA (Lagu Tema Vanilla Coklat )



First time hazie tgk cter ni time mmg best..kisah "kawin muda" yg d paksa kawin oleh ibubapa mereka..pelakon heronye ensem gler kot !! hehe..i like aiman <3...antara byk2 lagu yg ade dlm cter ni,lagu yg paling best n hazie minat ialah TENTANG RASA..lirik dye begitu byk makna n mendalam bagi hazie..so hazie mmg minat lagu ni..jom kte layan lagu ni~~~~


Aku tersesat

Menuju hatimu

Beri aku jalan yang indah

Ijinkan ku lepas penatku

‘tuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama

Menyatukan perasaan kau dan aku

Semoga cinta kita kekal abadi

Sesampainya akhir nanti selamanya

Tentang cinta yang datang perlahan

Membuatku takut kehilangan

Ku titipkan cahaya terang

Tak padam di dera goda dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama

Menyatukan perasaan kau dan aku

Semoga cinta kita kekal abadi

Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama

Menyatukan perasaan kau dan aku

Semoga cinta kita kekal abadi

Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama

Menyatukan perasaan kau dan aku

Semoga cinta kita kekal abadi

Sesampainya akhir nanti selamanya




Last,sebenarnya lagu ni hazie tujukan khas utk "someone" yg begitu special bgi hazie...bgi hazie dye sgt romntik,caring,sweet n so on laa..wlaupun hazie x jupe dye ag tp mata hati hazie yakin dye baek n syg kat hazie...dan org itu ialah dye---------------------->
awak..sy nk awk tau sy syg awk....mekasih kerna sygkan sy :))..u r my sunshine


utk para pembaca d luar sana thanks sbb bace blog hazie utk kali ini....
bak kata MILEY CYRUS,,SEE U AGAIN....tataaa..:D



No comments:

Post a Comment