NUR HAZIQAH BINTI MOHD ZIN

Thursday, September 13, 2012

TIME TO OUTING !


Nak jumpe aku ? Ish mamat ni x kan da rindu kot.. Baru jer jumpe minggu lepas,tapi x pe lagipun ak rindu kat dye jugak neh ! Hehe.. Dye plan nak ambik then terus pegi picnic kat jeram linang.. Woww best lolll..
Dye ade gtau suh bawak teman nanti senang nak temankan yoe.. Kecian yoe sorang2,aku da ajak zati tapi x nak plak dye.. Cakap nak kua pegi jalan2 nga budak yang di anggap adik tuu.. Btw x payah ajak senang2,aku sorang pon da cukup.. Excited bie aku nak datang ! Malam tu aku siap pegi beli bihun,sos,kepok,ape ag ek ? Da lupa plak :D .. Forget it.. Beli dpn u ni jer kat 7e.. Yelah geram sgt kot kat budak tu janji nak teman aku p econjaya,aku tggu punye la lama last2 col kat aku cakap minyak kete abis.. Kau yang naek pandai2 la kau buh minyak yer.. Siot punye owang ! Nasib baek kau tu kawan aku law x,memang cow2 aku bagi atas muka kau.. 

Pagi tu aku bangun dalam kul 8 lebih asenye.. Tu pon dye yang kejutkan aku,law x memang x bangun hehe.Thanks sayang.. Bangun2 pegi basuh muka,gosok gigi then terus masuk dapur nak goreng bihun nak wat bekalan d jeram linang nanti ! Aku goreng bihun siap nga 2 round haha.. Nak wat cane kuali kecik !! First round goreng untuk aku betiga then second round untuk budak2 sebilik aku tuu.. Masuk bilik check enset tgk2 2 miscol daripada dye.. Then dye col balik n gtau da ade depan uitm ! OMG !! Aku belom mdy lagi neh.. Ape lagi aku terus gtau dye yg aku ni x mdy lagi pastu cpt2 g mdy kerbau huhu.. Hurry up hurry up.. Aku siap bagi peta umah lagi sbb dyeorg x knl umah sewa aku kat mane.. Bagi punye bagi sesat jugak akhirnye hehe.. Pas tu bagi peta semula baru la jumpe.. Then aku pon jumpe la dye,"bie".. Panggilan aku kat FIZZY NOSE :D

Okey da sapai jeram linang da.. Malas la nak cter pjg2,x larat nak menaip hehe.. Kat sane sempat2 ag tau aku snap gambar dyeorang.. Biase la aku memang gler snap pon !! hehe


Maen air bersama budak2.. ish2



Syg sy selalu jer pegang tuala :D



Abg2 tu nak rungkas ke ?? huhu


Bie peace kat sape tuu ? :)




Alahai bie sgghnye naek..



Akhirnye berjaya naek jgk yer syg :D



Last snap with my baby :D


No comments:

Post a Comment